قالب درپوش دال بتنی کانال برق و تاسیسات

//قالب درپوش دال بتنی کانال برق و تاسیسات
قالب درپوش دال بتنی کانال برق و تاسیسات

کانالهای برق و تاسیسات بعنوان محل عبور سیم و کابل در بسیاری از کارخانه های صنایع سنگین طراحی و اجرا می گردد. از آنجا که این کانالها برای محافظت از کابل و سیم های رابط می باشند، لذا از مقاومت فیزیکی بالایی برخوردارند. در حال حاضر جهت صرفه جویی اقتصادی، از دال بتن برای این کانالها استفاده می گردد. داخل کانلها برق و تاسیسات سیم و کابلها قرار می گیرند و سپس روی این کانالها با درپوشهای دال بتنی پوشیده می شود. درپوشهای استفاده شده نیز حداقل باید تحمل فشار 8 تا 10 را داشته باشند که چناچه یک ماشین سنگین از روی آنها عبور کند، باعث تخریب و شکستگی آنها نشود.

شرکت کیمیا صنعت در حال حاضر بالغ بر 10 مدل قالب جهت تولید درپوش دال بتنی کانال برق طراحی و به تولید انبوه رسانده است. خوشختانه دال بتنی با ابعاد بزرگ تا 2.5 متر نیز قابلیت تولید در مجموعه کیمیا صنعت دارد و با قیمت بسیار مناسب برای صنعتگران و پیمانکارن این حوزه ارائه می گردد.

علاوه بر درپوشهای دال بتنی کانال تاسیسات، ساخت انواع قالب دریچه منهول نیز از فعالیتهای شرکت کیمیا صنعت بشمار می آید. این دریچه ها نیز در قطرهای مختلف ساخته می شوند.

قالب درپوش های دال بتنی کانال تاسیسات و دریچه های منهول از جنس ABS می باشد و محصول دال بتنی تولید شده به لحاظ ظاهری کاملا اکسپوز و شکیل خواهد بود. این قالبها نیاز به روغن کاری جهت جدا شدن محصول ندارد و دارای تنوع در طرح و شکل و ابعاد می باشد.

درپوش دال بتنی کانال

جهت ساخت قالبهای جدید درپوش دال بتنی کانال، شرکت کیمیا صنعت آمادگی ساختو تولید این قالبها را در حداقل زمان ممکن دارد. صنایع نیروگاهی، برق و مخابرات، پالایشگاه و پتروشیمی، صنایع فولاد و…. بعنوان مصرف کنندگان اصلی درپوشهای دال بتنی کانال تاسیسات و برق می باشند.

جهت اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی شرکت کیمیا صنعت می توانید تماس حاصل فرمایید.