درباره کیمیا صنعت

/درباره کیمیا صنعت

شرکت کیمیا صنعت در سال 1386 (ابتدا با نام سپهر طرح کیمیا) با توجه به شرایط موجود برای راه اندازی طرح های کوچک و زودبازده صنعتی و با هدف ارائه خدمات مشاوره و همچنین راه اندازی کارگاه ها و کارخانه های کوچک صنعتی فعالیت خود را آغاز نمود. هدفمان شناسایی طرح های نو و بروز صنعتی بوده و پس از بازارسنجی داخلی و منطقه ای آن، در صورت برخوداری از بازار فروش مناسب طرح را به سرمایه گذاران معرفی می کنیم.
در سال 1386 محصولی که توسط یک شرکت روسی و همچنین جمهوری چک بدست ما رسید ما را به شروع فعالیت در زمینه تحقیق، آموزش و در نهایت راه اندازی کارگاه های کوچک و متوسط سنگ های مصنوعی ترقیب کرد.
با توجه به آنکه سنگ های تولید شده به این روش در شاخه انواع سنگ های مصنوعی با کیفیت مناسب قرار می گیرند این محصولات را سمنت پلاست نامگذاری کردیم که سمنت در آن معادل سیمان و پلاست برگرفته از قالب های ترموپلاست ABS یا پلی استایرن PS می باشند.

به مرور و با مطالعه بر روی بازار محصولات سنگ مصنوعی متوجه شدیم استقبال خوبی از این محصول صورت خواهد گرفت و از آنجا که مصالح نوین ساختمانی همیشه مورد توجه بوده اند آموزش و ساخت دستگاه تولید سنگ مصنوعی و پشتیانی مود اولیه سنگ مصنوعی را در حوزه فعالیت های خودمان قرار دادیم. تاکنون واحدهای کارگاهی زیادی را راه اندازی کرده ایم و علاوه بر داخل کشور در کشورهای عراق، آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان و کشورهای عربی با استقبال خوبی مواجه شده است.

با گسترده شدن فعالیت در این زمینه و از آنجایی که امروز تامین کننده های دیگری در بازار، این خدمات را ارائه می دهند مصمم شدیم که حتی الامکان بهترین خدمات را ارائه دهیم و محصولی با کیفیت مناسب به دست مشتری برسانیم.

در حال حاضر تمامی قالب های سنگ مصنوعی را از مرحله ایده، اجرا، طراحی و تولید در مجموعه خودمان انجام می دهیم. رزین مصرفی کارگاه ها را با نام و برند خودمان عرضه می کنیم و همچنین سعی کردیم دستگاه های نیمه اتومات و اتومات کاربردی ساخته و به بازار ارائه دهیم تا بخشی از دردسرهای تولید سنگ را برطرف کند.

خوشحال خواهیم شد از مجموعه ما بازدید بعمل آورید تا بتوانیم بخشی از کارهایی که انجام شده را معرفی کنیم.

خدمات کیمیا صنعت

شرکت کیمیا صنعت خدمات کامل از مشاوره تا اجرای طرح های مختلف صنعتی و ساختمانی بخصوص در زمینه تولید انواع قطعات بتنی و سنگ های کفپوش آنتیک و نما ارائه می نماید. این خدمات تمام وجوه پروژه از ایده اولیه سرمایه گذاری و مطالعات امکان سنجی تا آموزش، مهندسی و فرایند تولدی گارگاهی بهمراه تدارکات نصب و راه اندازی را شامل می شود که در سرفصل های ذیل می باشند:

ساخت قالبهای وکیوم و لاستیکی سنگ مصنوعی

تامین ماشین آلات دستی و اتوماتیک

تامین رنگ قرمز اخرا، زرد گل ماش، قهوه ای امرا، سفید تیتان، سبز، آبی، آجری، نسکافه ای و مشکی دوده

مشاوره و مدیریت کارگاه های قطعات بتنی

امکانسنجی و مشاوره و اجرای طرح های توسعه واحدهای صنعتی

ساخت قالبهای تزریق نشکن سنگ مصنوعی

طراحی و ساخت انواع قالب های بتنی

تامین رزین سنگ مصنوعی و فوق روان کننده های پلی کربوکسیلات بتن

آموزش فرمولاسیون ها و طرح اختلاط بتن

طراحی و ساخت خط تولید سنگ مصنوعی

تاریخچه شرکت

ما بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کارگاه های مصنوعی و ساخت دستگاه ها و انواع قالب های مرتبط با سنگ مصنوعی پایه بتن داریم.

هیئت مدیره

هیئت مدیره شرکت کیمیا صنعت از فارغ التحصیلان ….

چارت سازمانی

ساختار شرکت بصورت پروژه محور می باشد و تمام بخش های شرکت از قبیل مهندسی، تدارکات، فروش، تامین مالی و کنترل پروژه بصورت پروژه ای آرایش دهی می شوند. …

گواهی نامه ها

شرکت کیمیا صنعت در انجمن ها و کانون های تخصصی مختلفی عضویت دارد

مشتریان ما

مشتریان شرکت کیمیا صنعت

0

كارگاه هاي راه اندازي شده

0

مشاوره كارگاهي

0

آموزش و انتقال تکنولوژی

0

تنوع قالب ها

نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.