قالب دیوار پیش ساخته بتنی

/, تولید/قالب دیوار پیش ساخته بتنی

قالب پنل دیوار پیش ساخته بتنی از جنس ABS

طی چند سال اخیر استفاده از دیوار پیش ساخته بتنی با توجه به مزیتهایی که دارد، استقبال قابل قبولی از آن شده است. این پنلها با نام اچ پنل بتنی نیز در بازار شناخته می شوند. برای محوطه های بزرگ که نیاز به دیوار کشی دارد، استفاده از این پنل های بتنی کاملا مقرون به صرفه بوده و سرعت اجرا را نیز بشدت بالا می برد.

در ساخت این پانلهای پیش ساخته بتنی از افزودنهایی بتن به همراه میلگرد استفاده می شود، لذا مقاومت فیزیکی بسیار بالایی به قطعه ساخته شده می دهد. علاوه بر این برای محصور کردن زمینهایی که اداره جهاد اجازه دیوار کشی به آنها نمیدهد نیز استفاده از این پنلهای بتنی قابل اجرا می باشد.

بعلت استفاده از جنس آهنی برای ساخت این قالبها، تنوع طرح دارای محدودیتهای زیادی بوده است و بسیاری از تولید کنندگان از چند طرح روتین ساده برای نمای این دیوارهای پیش ساخته استفاده می کنند. بر این اساس شرکت کیمیا صنعت با تغییر جنس قالب بسیاری از محدودیتهای طرح و شکل این پنلهای پیش ساخته را برطرف نموده است. جنس قالبهای پنل دیوار پیش ساخته بتنی شرکت کیمیا صنعت از پلیمر ABS می باشد و قطعه ساخته شده نیز به لحاظ شکل ظاهری بسیار شکیل و اکسپوز می باشد.

شرکت کیمیا صنعت سازنده قالبهای دیوار های پیش ساخته بتنی در ابعاد بزرگتر از 1.8 متر می باشد می باشد. استفاده از جنس ABS براي این قالبها علاوه بر اینکه تنوع طرح و شکل طاهر کار را افزایش خواهد داد، سرعت تولید قالبسازی را نیز به طرز چشمگیری افزایش می دهد و روزانه قابلیت تولید 50 قالب دیوار پیش ساخته وجود دارد.

از مزیتهای دیگر این قالبهای نسل جدید دیوار پیش ساخته، امکان طراحی لوگو و نوشته روی قالب می باشد و پیمانکاران می توانند هر ایده ای که برای اجرا دارند با این قالبهای نسل جدید پنل دیواری پیش ساخته اجرا کنند.

خوشبختانه قیمت این قالبهای نسل جدید نسبت به قیمت مشابه آنها در خارج از کشور بسیار پایین تر می باشد. لذا امکان فروش صادراتی برای آن وجود دارد. در حال حاضر شرکت کیمیا صنعت به کشورهای همسایه ایران، این قالب ها را صادر می کند.

جهت اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی شرکت می توانید تماس حاصل فرمایید.